  • Data: 2009-02-04 04:35:18
    Temat: Re: Pytanie do Anatola....
    Od: "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dieter <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Kwota 360 pln/rok, ktora wymienilem nie jest calkowita kwota jaka sie buli na
    > NFZ ale to jest POdwyzka o taka kwote.
    >
    > D.

    ja to kleje... podwyzka jest faktem... faktem jest tez iz jego przytoczenie
    czemus sluzylo... czemu to ty wiesz i ja tez ale ja nie o tym bo mnie na
    wymioty zbiera...

    posluzyles sie czyms tam do uwypuklenia ukrytej tezy wiec ja tak na przekor
    sie tylko do tego czegos odnioslem choc pewnie cie to zgrzewa... tak wiec
    kontynuujac faktem jest rowniez to iz w kraju nie placi sie nawet czesci tego
    ile to kosztje... a w zasadzie sie placi... tyle ze w sposob ukryty...
    rozumiem ze chcialbys za free... tez bym chcial... a propos kosztow
    rynkowych... z rachunku przepisuje... porod naturalny... 2 dniowy pobyt w
    szpitalu... 10 tys usd...

    pzdr