    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pytanie do Anatola.
    Date: Thu, 19 Feb 2009 11:26:44 +0100

    > Endriu, zauważyłem, że w tym waszym kanapowym upeerze jest taki
    > sympatyczny
    > zwyczaj, że jak nie można poradzic sobie z argumentami, to trzeba zaraz
    > obrazic
    > rozmówcę...

    Viperze drogi nie wiem czy UPR jest kanapowy bo do niego póki co nie należę.
    Wg mnie jest to partia reprezentująca interesy wszystkich PRACOWITYCH I
    UCZCIWYCH ludzi a jej program nie zmienia się od 1992 roku, stąd dlatego ją
    popieram jednym głosem wyborczym -jaki posiadam.

    > wiemy już że Anatol jest niebezpieczny, a teraz jakieś konkrety...

    Viperze drogi, jak Eurosy znajdą się w rękach obcych, a złotówki kupione za
    unijne Euro-sy szlag trafi (na co się cholernie mocno zapowiada) to kurs
    wymiany po jakim wymieniał te Eurosy Skrzypek przed schowaniem ich do
    skarbca NBP będzie tylko niedoścignionym marzeniem...

    Anatol ewidentnie tego nie dostrzega, a na dodatek zamiast porzucić
    idiotyczne spory polityczne i ogarnąć chłodnym okiem na sytuację wyjątkowego
    zagrożenia dla swojego włąsnego kraju (zaślepiony propagandą na
    Solorzowsko-Michnikowską która "nienawiść do PiS-u" potrafiła sprowadzić u
    niego do poziomu instynktu samozachowawczego), zamiast być przerażonym
    wyprzedażą Euro-sów, on dokopuje Skrzypkowi i na dodatek cieszy się z faktu
    iż owe Eurosy są zagranicznym spekulantom wyprzedawane ..... Ot taki ci on
    "unijny" patryjota.....

    Dlatego twierdzę że jest to człowiek jak najbardziej niebezpieczny ....

    Endriu