  • Data: 2009-01-25 14:54:49
    Temat: Re: Pytanie do Anatola - Rospuda.
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:glhdig$cu4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    | Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    | Pisałem o Rospudzie nie o tym co Twój guru myśli o CO2 - zresztą jestem
    | zwolennikiem ograniczenia zatruwania środowiska a jedyną metodą na wdrożenie
    | tego są kary finansowe.

    Fakt, ale to, co junia wymyslila ostatnio z ta emisja CO2 to istny cyrk, czyli
    dmuchanie nowego balonika dla wlasnej kasy .. zgodzisz sie ?
    No i niestety, Tuskolandia pokornie sie zgodzila na durne warunki a powinno
    tutaj byc mimo wszystko weto, bowiem te negocjacje to "pic na wode fotomontaz";
    a nowy balonik tym razem pod zyski Francyji tym razem ..

    | Zresztą np. gdyby nie konsekwentne zmuszanie producentów samochodów do
    | ograniczenia emisji spalin dalej by jeździły po naszych drogach
    | jelczopodobne generatory dymu.
    | marfi

    To akurat prawda i zaczęto to dbać właśnie na Zachodzie, bo u nas, nie wiem czy
    wiesz, ale w ostatnich latach produkcji Fiata nadal produkowało sie na Zachód
    fiaty z katalizatorami, a na rynek polski - bez katalizatorów .. ot jak to
    polskie władze dbają o Polskę ..
    a były to już lata 90-te ...
    Coraz częściej zadaje sobie pytanie - kto tak naprawdę nami rządzi? i jakie sa
    ICH korzenie ..
    Czasem odnoszę wrażenie, ze jedynym prawdziwym patriotą polskim na najwyższym
    stanowisku był Władysław Gomułka ... on już wtedy wiedział, że z Rosją nie ma
    żartów [ale jemu nikt w tej Rosji w żadnym gułagu kręgosłupa nie łamał*, stad
    trzeźwość sądów] i dbał o to, by były różne źródła dostarczania surowców i
    energii z tamtego kierunku.
    Natomiast już po pobycie w polskim więzieniu stał się wystraszonym człowieczkiem
    i choć.c witano go jak zbawcę w 1956 roku, to jednak każda kolejna decyzja
    wskazywała na odchodzenie od rozpoczętej demokratyzacji kraju ...

    :) Barbara

    * Marek Edelman wyraził naście lat temu pogląd, że ludzie, którzy przeszli przez
    obozy koncentracyjne a także rosyjskie gułagi, mają przetrącone kręgosłupy a ich
    decyzje będą pochodną tego stanu rzeczy ..