    From: andrew08 <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
    Date: Thu, 11 Jun 2009 15:14:05 -0700 (PDT)
    <h0rag4$i18$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h0ra3p$po7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <e...@z...googlegroups.com>
    <h0rk58$160$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    On Jun 11, 2:49 pm, "skippy" <m...@o...the.moon> wrote:
    > O gieldzie pisze gdzie indziej, bo tu jak na razie nie ma sensu.
    > Tu sie zrobila mini pl.soc.polityka z czynnym udzialem ludzi wiedzacych o
    > gieldzie bardzo duzo.
    > odpowiadac na pytania ile jest depo i czy my tez lapiemy dolki, górki i noze
    > juz mi sie znudzilo.
    >
    > Dlaczego jestem zwolennikiem PO to nie mam zielonego pojecia, poniewaz
    > wylacznie sie wyrazam anty-pis w odpowiedzi na rózne maniakalne wypowiedzi
    > pro-pis i pro-prezydent-pis, czy tez bezsensowne ideologicznie (moze
    > klamliwe z zamierzenia) laczenie pis z upr.

> [...]

    nie znam Ciebie z nazwiska , gdzie piszesz to tylko zgaduje , jak
    uzywasz tego samego nicku to sie domyslam , a wypowiedzi tam masz
    zawsze bardzo ciekawe i merytoryczne , ktore zawsze chetnie czytam ,

    polityka to szambo , w niej jak i na wojnie i milosci nigdy nie bedzie
    zasad bo dzialaja tam skrajne emocje a te nigdy nie sluza
    racjonalnemu podejmowaniu decyzji ,

    jedno czego moja glowa nigdy pewnie nie pojmnie to tej nienawisci do
    PiS (tej skali), bo jak by byla szansa na pomiar poziomu nienawisci to
    mam odczucie ze ludzie bardziej ich nienawidza niz komuny , a tu
    pomiar krzywd wyrzadzonych jest w sakli jeden do miliona ,
    gdzie tu racjonalnosc , owszem blizniacy wala numery ze sluchac sie
    czasami tego nie chce , maj takie cechy charakteru ze sam bym ich
    czasami udusil , ale angazowac w to takie emocje

    byc za kims by tylko udowodnic ze jest sie przeciwko komus ,, IMO to
    nie jest zdrowe , juz bym wolal abys podal jakies inne dziwaczne
    argumenty ,

    ja osobiscie nie moge , a moze raczej nie potrafie , przekonac sie do
    kogos , kto swoja wygrana bazuje na tricku psychologicznym , nie
    majac nic namacalnego i racjonalnego do przedstawienia , owszem kazda
    partia uzywa poprzednikow jako anty wzor (tak jest na calym swiecie )
    rowniez PiS tak zrobil na poczatku , jednakze proporcja tego zjawiska
    jest zupelnie inna.

    niestety w polityce jak i na gieldzie tlum masa nigdy nie ma racji ,
    w ostatniej fazie wyborca jak i inwestor sa tylko pokarmem ,
    wiekszych zwierzym chorego ekosystemu

    unikam ogolnie komentowania innych komentarzy politycznych , szkoda mi
    na to czasu i energii , to nic nie zmieni , nie walcze tam gdzie
    jestem z gory skazany na porazke
    podjalem temat tylko w ogolnej kwesti skarajnych emocji , wiecej nie
    bede bo to forum ma inny cel

    pozdrawiam

    bez skrajnych emocji