    From: Wojciech Zimkowski <z...@p...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanie o DD
    Date: Tue, 24 Sep 2002 09:00:28 +0200

    Dnia 2002-09-23 19:29, Użytkownik Paweł T. STECKI napisał:
    > Witam i pytam,
    >
    > czy ktos korzysta z Direct Debit (Polecenia zaplaty) do regulowania
    > rachunkow za gaz i prad we Wroclawiu?

    Ja zadzwoniłem do ZEW-u (dla zamiejscowych Zakład Energetyczny Wrocław) z
    pytaniem czy można płacić poleceniem zapłaty, pani po drugiej stronie że
    oczywiście zlecenie stałe jest akceptowane i muszę to załatwić w banku. Na to
    ja, że nie chodzi mi o zlecenie stałe, bo tak mam teraz, ale o polecenie
    zapłaty, pani na to, że tak i musze wypełnić odpowiedni druczek w swoim banku
    i bank wyśle do nich zawiadomienie, a oni będą wysyłać kopię faktury do banku.
    No to ja, że ona mówi o zleceniu stałym a ja o poleceniu zapłaty i są to dwie
    różne rzeczy, no to pani, mając juz dość natrętnego klienta, mówi że mnie
    przełączy. Po przełączeniu rozmowa wyglądała mniejwięcej podobnie jak przed.
    Wniosek ZEW nie obsługuje polecenia zapłaty (stan na 06.2002), może coś się
    zmieniło.

    --
    Wojciech Zimkowski PGP: 0xC7F3CBC2