  • Data: 2004-02-10 14:25:51
    Temat: Re: Pytanie o e-Integrum
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    > Mam konto e-Integrum i normalne Integrum.Obiło mi sie coś o uszy ,że
    moge
    > zamknąć konto e-Integrum i korzystac z zwykłego konta Integrum
    również
    > przez Internet.Wie ktoś coś na ten temat.

    Moja znajoma chciała otworzyć e-Integrum mając Integrum. W banku jej
    powiedzieli, że musi zlikwidować jedno, a założyć drugie. Było to
    gdzieś w grudniu. Dokładnie wczoraj dzwoniła do BGŻ zapytać się, czy
    już przyszedł pakiet startowy i okazało się, że od niedawna można
    przekształcić zwykłe Integrum w e-Integrum, zdaje się od 1 lutego,
    więc niepotrzebnie otwierała nowe konto. Ale cóż. To świeża sprawa.

    Grzexs