  • Data: 2005-12-15 14:32:42
    Temat: Re: Pytanie o karte kredytowa w Citibank Handlowy
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2005-12-15 15:19- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Trzypion, gdy pisał(a):

    > Niestety...

    > Na co prawnicy się nigdy nie zgodzą. A tam, gdzie się pojawiają
    > prawnicy, tam znika równośc wobec prawa. No i przecież klient ma
    > zapłącić - to podstawa.

    Ale z tego co Ty proponujesz, to zarówno prawnicy, jak i prawo jako
    takie powinno być zlikwidowane, jako lewicowe (to znaczy - jako takie
    które się Tobie nie podoba). No chyba, że pokażesz mi system prawny, we
    współczesnym świecie, który nie brał by pod uwagę wad oświadczenia woli
    i z góry zakładał winę sprawcy deliktu. I jeszcze by to nazywał prawem ,
    na dokładkę ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****