  • Data: 2006-07-25 09:00:21
    Temat: Re: Pytanie o raty GE
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w

    > Człowiek w sklepie nawijał mi 10 minut że "tego pola nie trzeba
    > zaznaczać, oni tam w banku wiedzą co z tym robić", zaznaczyłem bo
    > żadnych kart nie chcę, co oni ludzi chcą oszukać ?

    Po prostu za wydanie karty Visa sklep ma dodatkowa
    30 zlotowa prowizje. Jak nie bedziesz chcial karty,
    to beda mieli mniej kasy. Oczywiscie, mogles zaznaczyc
    krzyzyk, ale jesli w systemie komputerowym sklep
    wpisal, ze chcesz karte (a wpisal!) to musieliby umowe
    anulowac i sporzadzic ja jeszcze raz. Musi byc
    zbierznosc z tym co jest w systemie oraz na papierze.

    > W sklepie kupiłem tak na prawdę 2 rowery za łączną sumę 2000 zł.
    > W umowie ratalnej jest wpisane rower, wartość 2000 zł. Czy to nie
    > stwarza jakiś problemów ?

    Nie

    > I na koniec, poczytałem na grupach o GE i trochę mnie zemdliło. To
    > mój pierwszy zakup na raty w życiu... Jak to jest z odstąpieniem od
    > umowy. W umowie jest punkt mówiący że mam na to 2 tyg. od podpisania
    > umowy, ze zwrotem poniesionych przeze mnie kosztów (nie mam przy sobie
    > umowy i dokładnie nie mogę przytoczyć).

    Mozesz wypowiedz umowe do 14 dni. Zwracasz cala kwote
    kredytu + oplaty przygotowawcze (czasem cesje), wysylasz
    wypelniony formularz z umowy listem poleconym, podpinasz
    ksero dowodu wplat i umowa jest wypowiedziana.

    Neko