    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanie o zakup mieszkania
    Date: Sun, 21 Sep 2003 16:36:11 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl

    Daniel wrote:
    > Mam pytanie czy kupowaliście Państwo mieszkanie za pośrednictwem firmy
    > developerskiej mam tu na mysli np:JW CONSTRUCTION Z WARSZAWY
    > Proponują korzystny zakup z niskim wkladem własnym 5 % w MULTIBANKU.
    > Czy ktoś może coś powiedziec na ten temat - może jakies opinie???
    > Lub własne doświadczenia?

    pl.regionalne.warszawa - tam jeszcze sprobuj. Co do banku (czy jego oferty
    kredytowej) - rozne znajdziesz tutaj opinie ;) Fakt aktem, ze jak na taki
    "swiezy" bank niezle sie to sprzedaje (ach ten marketing :).
    Co do developera - to na tej drugiej grupie proponuje sie dowiedziec.
    Co do kredytu zobacz czy czasem nie dostaniesz lepszych warunkow w Kredyt
    Banku i PKO BP lub BPH PBK - bo te banki mocno promuja teraz kredyty
    mieszkaniowe, chociaz jak maja podpisana umowez Multi to mozesz miec duzo
    mniej problemow z otrzymaniem takiego kredytu i wszystkimi formalnosciami
    (co sie wiaze i z ostateczna cena - np. ubezpieczenie kredytu itp). No ale
    jak masz tak maly wklad wlasny, to warto poszukac -> daj warunki jakie daje
    JWC a nasi grupowi eksperci (he he, tak tak Tensor, ciebie mam na mysli)
    powie Ci, czy jest to warte zastanowienia czy nie.