  • Data: 2003-09-21 22:28:46
    Temat: Re: Pytanie o zakup mieszkania
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel <d...@k...pl> writes:

    > Mam pytanie czy kupowaliœcie Państwo mieszkanie za poœrednictwem
    > firmy developerskiej mam tu na mysli np:JW CONSTRUCTION Z WARSZAWY
    > Proponujš korzystny zakup z niskim wkladem własnym 5 % w MULTIBANKU.
    > Czy ktoœ może coœ powiedziec na ten temat - może jakies opinie???
    > Lub własne doœwiadczenia?

    Co do kredytu się nie wypowiem ale JWC jest dosyć znane z tego że
    buduje badziewnie. Taki efekt:
    http://www.jerozolimskie.pl/forum/showflat.php?Cat=&
    Board=usterka&Number=27255&page=0&view=collapsed&sb=
    5&o=&fpart=1
    nie jest wcale unikatem, podobny zaobserwował także znajomy
    mieszkający na innym osiedlu budowanym przez JWC (tamże firma
    tłumaczyła odpadający po niecałym roku eksploatacji zewnętrzny tynk
    faktem, że wiały za silne wiatry). Polecam też inny link z osiedla
    Jerozolimskie
    http://www.jerozolimskie.pl/index.php?m=4&a=galeria&
    num=12
    a także trochę googleowania.

    Z własnego doświadczenia (ostatecznie mieszkania u nich nie kupiłem
    ale rozmawiałem) mogę uprzedzić, że doradcy JWC informują o ofercie,
    hmm, dość tendencyjnie.