  • Data: 2003-10-11 13:44:47
    Temat: Re: Pytanie od studenta....
    Od: "foju" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tak tylko z ciekawosci pytałem o tego dealera-podejrzewałem ze jego
    robota sprowadza sie do szybkiego wykonywania zleconych rzeczy....Jakbym
    mogl o ostatnia rzecz zapytac... :-) W kwestii człowieka co zarządza
    ryzykiem w banku...Jak wygląda jego praca? Co taki człowiek robi? Analiza
    sytacji rynkowej a potem z wykorzystaniem inzynierii finansowej opracowuje
    startegie dla danej sytuacji czy jak? Tak mniej wiecej oczywiscie....Po
    prostu nie znam zadnego praktyka z banku i nie mam kogo zapytac jak to
    wyglada od strony praktycznej....Wiem ze pyatnia sa troche infantylne...
    Jestem bardzo wdzieczny za udzielone dotychczas odpowiedzi....
    Pozdrawiam
    Marcin