  • Data: 2006-10-25 11:53:48
    Temat: Re: Pytanka
    Od: Jarek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek napisał(a):

    > Za ortografie bys się lepiej synku WZIĄŁ

    Nie jestem twoim synkiem.
    A Ty lepiej przemyśl swoje postępowanie, jak nie chcesz ludziom pomagać
    to nie pomagaj i najlepiej jeszcze nie umieszczaj swoich postów, bo nie
    są one wogóle związane z tematem mojego zapytania i potrzebne. Dobrze że
    Ty jesteś najmądrzejszy, nie musisz tu nam pokazywać jaki to jesteś
    wykształcony i na ortografii się znasz.Błędy sie każdemu zdarzają i nie
    ma czego tu się wstydzić.Ja tylko poprosiłem o pomoc, jak ktoś to
    wiedział to mógł mi odpowiedzieć a jak nie to tez było by dobrze.W końcu
    sam bym to znalazł.
    A Tobie już podziękuje i trochę więcej człowieku kultury i szacunku do
    ludzi mniej znających się na danej tematyce i nawet jeśli nie posiadają
    wyższego wykształcenia