  • Data: 2004-02-10 14:36:04
    Temat: Re: QuickHelp
    Od: Areq <a...@u...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Feb 2004 14:15:26 +0100, Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał:

    > "Areq" <a...@u...o2.pl> wrote in message
    >
    > To oc opisales jest standardowa procedura, wielokrotnie opisywana na tej
    > grupie. Nie przypominam sobie przypadku zeby komus takiej reklamacji nie
    > uznano. Przynajmniej na tej grupie nikt sie nigdy nie żalił.
    Tak, takie przypadki z bankomatami napewno dosc czesto sie zdarzaja (na
    grupie, nie wiem jak juz wspomnialem od niedawna tutaj goszcze), i pewnie
    ze bank zobowiazany jest do zwrocenia utraconej naleznosci.
    Wracjac do tematu, terminalPOS - co to takiego? bankomat inaczej?
    i czy posiadajac konto inteligo moge bezprowizyjnie wyplacac /wplacac
    gotowke w okienku oddzialu banku PKO BP?
    Prosze tylko o wyjasnienie tych dwoch moich kluczowych problemow.
    dziekuje
    POzdro
    --
    pozdrawiam