  • 1. Data: 2004-02-09 18:57:13
    Temat: QuickHelp
    Od: Areq <a...@u...o2.pl>

    Witam szanownych grupowiczow.
    POzwolcie iz zadam wam szybciutkie pytankie, a wy udzielicie mi rowniez
    bezproblemowo szybkiej odpowiedziedzi - pytanie nie jest trudne.
    Stoje juz tylko przed wyborem konta mbank a konta inteligo
    Chcialbym dokladnie wiedziec jak to działa system wplat i wyplat, rozumiem
    iz w/w banki naleza do bankow ktore porwadza swa dzialanosc w internecie,
    operacji, tranzakcje, zaciagnie kredytow moge doknywac droga internetowa
    ale jak wygladaja wplaty i wyplaty? - chodzi o pobierane prowizje.
    Mbank?
    Inteligo? (zastanwiam sie wlasnie nad tym kontem, bo w mojej miejscowosci
    jest oddzial PKO BP) - czy w tym oddziale bede mogl dokonywac
    bezprowizyjnie wyplat i wplat srodkow pieniznych?
    Pozdro
    --
    pozdrawiam
    Arek 898129 - GGod

  • 2. Data: 2004-02-09 19:04:18
    Temat: Re: QuickHelp
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Areq" <a...@u...o2.pl> wrote in message
    > Mbank?

    Wyplaty:
    bankomaty: BZWBK (od 15 lutego) + Euronet
    Wplaty:
    jeden "wplatomat" w Łodzi i oczywiscie w kazdym banku zaplaciwszy prowizje
    tego banku.

    > Inteligo? (zastanwiam sie wlasnie nad tym kontem, bo w mojej miejscowosci
    > jest oddzial PKO BP) - czy w tym oddziale bede mogl dokonywac
    > bezprowizyjnie wyplat i wplat srodkow pieniznych?

    Tak.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2004-02-09 19:26:35
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Areq <a...@u...o2.pl> napisał(a):

    > Inteligo? (zastanwiam sie wlasnie nad tym kontem, bo w mojej miejscowosci
    > jest oddzial PKO BP) - czy w tym oddziale bede mogl dokonywac
    > bezprowizyjnie wyplat i wplat srodkow pieniznych?
    Jeśli jest dodatkowo bankomat PKO BP to się już dłużej nie zastanawiaj tylko
    zakładaj konto Inteligo
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 4. Data: 2004-02-09 20:07:00
    Od: Areq <a...@u...o2.pl>

    Dziekuje wszystkim za odp :)
    Dnia Mon, 9 Feb 2004 19:26:35 +0000 (UTC), Marcin Dominiak
    <m...@g...pl> napisał:

    > Jeśli jest dodatkowo bankomat PKO BP to się już dłużej nie zastanawiaj
    > tylko
    > zakładaj konto Inteligo
    hmm moj pko bp nie ma bankomatu :(
    ale udam sie do nich z takim zapytaniem
    ale okej, mi bankomat narazie niepotrzebny.
    Ale chocby był to z niego milabym bezprowizyjne wyplaty?

    --
    pozdrawiam
    Arek 898129 - GGod

  • 5. Data: 2004-02-09 20:11:03
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Areq" <a...@u...o2.pl> napisał w wiadomości
    > hmm moj pko bp nie ma bankomatu :(
    > ale udam sie do nich z takim zapytaniem
    > ale okej, mi bankomat narazie niepotrzebny.
    > Ale chocby był to z niego milabym bezprowizyjne wyplaty?

    Tak, moglbys wyplacac z niego bez prowizji. Spytaj sie czy maja w oddziale
    terminal POS, jesli tak, to bedziesz mogl wyplacac w nim na karte tez bez
    prowizji.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 6. Data: 2004-02-09 21:31:44
    Od: Areq <a...@u...o2.pl>

    Dnia Mon, 9 Feb 2004 21:11:03 +0100, Michał Witkowski
    <m...@N...pl> napisał:

> [...]
    > oddziale
    > terminal POS, jesli tak, to bedziesz mogl wyplacac w nim na karte tez bez
    Okej dziekuje tez za rade.
    Mieszkam w malej miejscowosci, sa dwa banki wlasnie ten oddzial pko bp i
    jeszcze spoldzielczy
    odziwo bankomat jest przy spoldzielczym, ale tutaj chyba bezprowizyjnie
    sobie pieniazkow nie wyplace?
    pozdrawiam

    --
    pozdrawiam
    Arek 898129 - GGod

  • 7. Data: 2004-02-09 22:12:02
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    > Mieszkam w malej miejscowosci, sa dwa banki wlasnie ten oddzial pko bp i
    > jeszcze spoldzielczy
    > odziwo bankomat jest przy spoldzielczym, ale tutaj chyba bezprowizyjnie
    > sobie pieniazkow nie wyplace?

    Z bankomatu spoldzielczego wyplacisz z 4,50 pln prowizja.

  • 8. Data: 2004-02-10 12:06:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:c08pgo$k03$1@news.onet.pl...
> [...]
    > terminal POS, jesli tak, to bedziesz mogl wyplacac w nim na karte tez bez

    Zaraz, zaraz...
    W oddziale PKO BP mozesz wyplacic TYLKO przy uzyciu karty Inteligo. Sprawdz,
    czy maja nalepke Visa na drzwiach, albo sie zapytaj czy wyplaca przy pomocy
    karty Visa Electron
    Nie ma wyplaty "na dowod" tak jak z normalnego konta w PKO BP.
    Zatem jesli nie maja terminala POS to i tak ci oddzial PKO BP nie pomoze -
    bedziesz musial biec do bankomatu, a jak juz ustalilismy w Wolinie tylko ten
    bank spoldzielczy ma bankomat (Zamkowa 3...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2004-02-10 13:03:31
    Od: Areq <a...@u...o2.pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2004 13:06:31 +0100, Slawek Kos
    <s...@p...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > Nie ma wyplaty "na dowod" tak jak z normalnego konta w PKO BP.
    > Zatem jesli nie maja terminala POS to i tak ci oddzial PKO BP nie pomoze
    Terminal POS to inaczej bankomat? wybaczcie ale ja w bankowosci zielony
    jestem, takaże na grupie od niedawna :-)
    > -
    > bedziesz musial biec do bankomatu, a jak juz ustalilismy w Wolinie tylko
    > ten
    > bank spoldzielczy ma bankomat (Zamkowa 3...;-))
    Wolin mala miejscowsc i niestety to mnie dziwi ze spoldzielczak ma
    bankomat a PKO BB NIEE hmmm
    MOmencik moze ja w blad wprowadzam.
    Nie wiem czy dobrze dalem wam do zrozumienia, chodzi mi o wyplaty i wplaty
    ale w taki sposob ze ide do okienka i tam dokonuje operacji? czy to sie
    odbywa bezprowizyjne? NIe chodzi mi tylko o bakomaty, chociaz kiedys
    napewno sie przydadza - ale i tak im nie ufam, moj sasiad opowiadal mi
    jaka mial przygode z bankomatem - o wlasnie tym przy banku spoldzielczym
    :)
    Wyjechal sobie jednego pieknego poranka na miasto, potrzebowal pilnie
    pieniazkow. Podjechal pod bankomat, tutaj wystukal na bankomacie 500 zl by
    ten mu wyplacil, okazalo sie jednak iż z bankomatu wylecialy tylko 4
    stowki, na "paragonie" wybilo mu kwote jaka wystukal czyli 500 zl? i co
    teraz robic? udasz sie z reklamacja do banku to uznaja Cie za glupka, albo
    i nawet za zlodzieja - Bankomat wyplacil Ci 500 zl, stowke schowales do
    kieszeni i zadasz by bank Ci uwzgleednil relamacje :-) Sasiad udal sie do
    banku, powiedzial o zaistnialej sytuacji, CI pod koniec dnia sprawdzili
    saldo bankomatu, bylo dodat\nie i rzeczewiscie stowka lezala. I tylko
    dzieki uczciwosci banku, otrzymal zgube "zawieruszone" 100 zl - co w
    naszym spoldzielczaku jest rzadkoscia, co 3 pracownik wynosil na "lewo"
    pieniadze z tegoz banku :)

    NO tak wiec nie ufam "maszynom" :-)
    Nie ma to jak stanie w kolejkach i rozmowa z uprzejmaa pania przez okienko
    :)
    Pozdro

    --
    pozdrawiam
    Arek 898129 - GGod

  • 10. Data: 2004-02-10 13:15:26
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    > I tylko dzieki uczciwosci banku, otrzymal zgube "zawieruszone" 100 zl -
    > NO tak wiec nie ufam "maszynom" :-)
    > Nie ma to jak stanie w kolejkach i rozmowa z uprzejmaa pania przez okienko

    To oc opisales jest standardowa procedura, wielokrotnie opisywana na tej
    grupie. Nie przypominam sobie przypadku zeby komus takiej reklamacji nie
    uznano. Przynajmniej na tej grupie nikt sie nigdy nie żalił.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak