eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRACHUNEK NIEZGODNY Z BRZMIENIEM BRAK DANYCH KREDYTOBIORCY › Re: RACHUNEK NIEZGODNY Z BRZMIENIEM BRAK DANYCH KREDYTOBIORCY
  • Data: 2006-10-10 21:11:51
    Temat: Re: RACHUNEK NIEZGODNY Z BRZMIENIEM BRAK DANYCH KREDYTOBIORCY
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "FW" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:egh0g1$nv0$1@inews.gazeta.pl...

    > Jestem wnerwiony, bo wziąłem do ręki gotówkę i blankiet przelewu.

    Jesli masz wypelniony blankiet wplaty/przelewu to nalezy dokladnie przepisac
    to co jest na nim wpisane. Wtedy nie powinno byc problemow. Byc moze bank
    wymaga zeby jako dane beneficjenta byly wpisane dane banku, a moze dane
    dluznika.

    > Najciekawsze, że przelew nie został odrzucony z automatu, bo tylko
    człowiek
    > mógł tak przekręcić moje nazwisko na zwrocie.

    Bo przelewy nie sa odrzucane automatycznie, wyjatkiem jest nieisniejacy
    numer rachunku bankowego. Zapewne przelew zostal 'wylosowany' przy
    wyrywkowej kontroli (dlatego inny dotarl), osoba sprawdzajaca zobaczyla, ze
    nazwa beneficjenta sie nie zgadza z numerem rachunku i pomyslala, ze ktos
    przez pomylke wyslal przelew na ten numer rachunku. Jest duze
    prawdopodobienstwo, ze teraz nie zostanie wylosowany do recznej weryfikacji.
    Oczywiscie pod warunkiem, ze transakcja nie jest nietypowa.

    MK