eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRACHUNEK NIEZGODNY Z BRZMIENIEM BRAK DANYCH KREDYTOBIORCY › Re: RACHUNEK NIEZGODNY Z BRZMIENIEM BRAK DANYCH KREDYTOBIORCY
  • Data: 2006-10-10 21:58:58
    Temat: Re: RACHUNEK NIEZGODNY Z BRZMIENIEM BRAK DANYCH KREDYTOBIORCY
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> wrote in message
    news:egh2ss$d2q$1@news.dialog.net.pl...

    > Dość dziwne (i jaki sens ma taka kontrola?). W wielu bankach, w
    > regulaminach, zamieszczona jest informacja, że księgowanie odbywa się
    > jedynie na podstawie numeru rachunku. Ja bym zaczął od sprawdzenia
    > zapisu w umowie/regulaminie GE.

    Marcinie, to ze pewne banki dopiero odkrywaja self assessment i zalecenia
    komitetu bazylejskiego to ja wiem. Niedawno kolezanka pracujaca w spolce z
    grupy Twojego pracodawcy powiedziala mi, ze sie wlasnie przygotowuja do
    wdrozenia RCSA. Inne banki juz dawno temu zidentyfikowaly ryzyka wystepujace
    w ich dzialanosci i staraja sie je ograniczac.
    Taka kontrola moze sluzyc do upewnienia sie, ze automatyczna obsluga
    przelewow dziala prawilowo, ze sa uznawane prawidlowe rachunki prawidlowymi
    kwotami, oczywiscie wnioskow moze byc wiecej...

    MK

    PS. To, ze odrzucenie przelewu moze byc zwiazane z wyrywkowa kontrola to
    tylko moje przypuszczenia.