  • Data: 2012-05-20 15:38:18
    Temat: Re: RAFI robi wisniowke ;)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co im nagadales? Tez bym zlozyl, ale ostatnio jakas ich pseudokonsultanka,
    > ktora przywitala sie "witam!" powiedziala, ze dopiero w czerwcu.

    A co miałem nagadać? Powiedziałem jej, że założyłem konto z groupona i na
    grupie pl.biznes. banki wyczytałem, że klienci , którzy spełnili warunki w
    kwietniu, uzyskali już premię. Ja, po dokładnym przestudiowaniu regulaminu
    stwierdziłem ,ze także spełniłem warunki w kwietniu, a takze już w maju.
    Jednak premii za kwiecien nie otrzymałem. Pani potwierdziła, ze premia powinna
    już być isama, bez zagłębiania się w szczegóły zaproponowała bym złożył
    reklamację. Na to ja stwierdziłem, że w takim razie zróbmy to tu i teraz.
    Zacząłem oczywiście od wstukania swojego numeru klienta, więc nie rozmawialiśmy
    ogólnie o promocji, tylko o tym , ze ja nie mam tego co wg. mnie powinienem
    otrzymać.