  • Data: 2012-07-03 16:26:37
    Temat: Re: RB druga połowa wiśni
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a premia za maj?? Ja dzwoniłem, bo w czerwcu nie dostałem za operacje wykonane
    > w maju, konto było zakładane podczas drugiej promocji. Na partyline dostałem
    > informację, że wypłata będzie właśnie do 10 lipca

    U nich nie ma reguł. Ja za konto w drugiej promocji dostałem juz obydwie stówki
    w przeciagu pięciu dni, 21 i 26 czerwca. W tej drugiej promocji zdążyłem
    spełnić pierwsze warunki już 30 kwietnia. To chyba dlatego wypłacili mi obydwie
    stówki w czerwcu. Za kwiecień i maj. Ale z rozpędu spełniłem warunki także w
    czerwcu., bo myślałem, ze za kwiecień jednak nie dadzą, że się pospieszyłem
    niepotrzebnie..

    Moze dadzą trzecią stówkę w lipcu? :)))) Konto jeszcze nie zamkniete.