  • Data: 2008-02-07 19:42:30
    Temat: Re: ROR, a dzialalnosc gosp.
    Od: "Zephyr" <z...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:47ab34a5$0$6132$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości

    chyba ustawa o VAT chociazby, prawdopodobnie zwrot musi być dokonywany na
    podany przez przedsiebiorce rachunek firmowy i koniec, wszystko przez
    palantów z Sejmu, a banki się cieszą, firmowe konta tanie nie są... jakies
    lobby bankowe zadziałało, jak zwykle, brawo...
    miałem te same dylematy jak zakładałem ostatnio nową firmę, przewertowałem
    net i niby nie trzeba, dopiero zderzenie z US uświadomiło mnie że trzeba, bo
    inaczej wypad...

    > Konto nie musi być firmowe

    do płacenia podatków czy ZUSu nie musi, to wiemy i ustaliliśmy, można sobie
    płacic skąd sie chce, na poczcie czy z prywatnego konta, ważne by podac NIP
    i takie tam, chodzi o zwroty np. VAT, żeby miec zwroty VAT trzeba miec
    firmowe, nawet jesli prowadzisz samodzielnie DG, tego nie przeskoczysz, US
    W-wa Wola był nieubłagany, i tyle. Nie pomogło żadne tłumaczenie, kazali mi
    przeczytac jakąś ustawę już nie pamiętam dokładnie nr