  • Data: 2003-12-01 12:01:47
    Temat: Re: [RP] Szansa na niższe prowizje
    Od: "K." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:

    > 1. Przy telnecie to sie nic nie robi, a w kazdym razie zadnych hasel
    > sie nie przesyla

    A to sorry - ale skad system do którego sie laczysz ma wiedziec ze Ty to Ty ?
    Telepatia. No chyba ze chcesz mi mówic o ssh i uwierzytelnianiu przy pomocy
    kluczy.

    > 2. To i tak nie ma nic do rzeczy, gdyz porownywales PIN clear-text
    [ciach - nieelegancko bo w srodku wypowiedzi]
    > na zewnatrz to i tak wyglada jednakowo.

    przypomne poczatek

    i Twoja odpowiedz:

    >>> komputera).

    Wydawalo mi sie ze nie rozrózniales sytuacji w której karta zwraca PIN od
    sytuacji w której karta tylko informuje (na zadanie autoryzacji PIN + kwota +
    moze timestamp) - moge autoryzowac, nie moge autoryzowac i ew. autoryzacja tylko
    przez CA. W tym drugim przypadku mozna ograniczyc ilosc prób na jednostke czasu.

    --

    K.