    From: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rachunek SEZAM INWESTOR
    Date: 16 Jan 2004 08:17:45 +0100

    > Nowy produkt w Banku Przemysłowo-Handlowym PBK - rachunek SEZAM INWESTOR

    Wiedziałem...k!@#$...wiedziałem, że ten "w d!@#$% mający klientów" bank coś
    takiego wymyśli.
    Wczoraj dostałem pisemko o nowych rachunku: bla, bla, cacy. I najlepsze: od 01.
    02 wszystkie rachunki Srebrny Sezam (chyba tylko tych osób, które mają rachunek
    brokerski) automatycznie zostają przekonwertowane do Sezama Inwestor. Jeżeli
    chcę pozostać przy Srebrnym Sezamie, to muszę wypełnić druczek, wpisać numer
    konta i wysłać do Warszawy. To już drugie tego typu posunięcie w ostatnich
    miesiącach (podobnie było z przejściem z Visy na Mastercarda).
    Dlaczego ja mam tracić czas, ponosić koszty tylko dlatego, że chcę pozostać przy
    rozwiązaniu, na które z bankiem się umawiałem i które jest dla mnie bardziej
    korzystne? Pachnie mi to rozwiązaniami z loterii typu "wygrałeś 100000 $", a nie
    marketingiem poważnego banku.

    PS 1
    Już widzę te teksty za kilka miesięcy: "Spektakularny sukces rachunku Sezam
    Inwestor" i ani słowa o metodach.

    Jacek