  • 1. Data: 2008-02-13 13:05:00
    Temat: Re: Rachunek z PLN, a zakupy w EUR ??? (BZWBK konto internetowe)
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:foupm6$eta$1@news2.task.gda.pl, *Allegrowicz* wrote:

    > mam konto internetowe w BZWBK (w zlotowkach). chcialbym jak najniszym
    > kosztem, a jednoczesniej jak najszybsza droga zrobic zakupy z
    > zagranicznym sklepie. problem w tym, ze ceny sa podane wylacznie w
    > euro... podejrzewam, ze system nie przyjmnie do realizacji takiego
    > zlecenia... co radzicie?

    Zadac z sensem pytanie.

    Bo:
    - nie wiemy co to za sklep
    - jak chcesz zaplacic: przelew, karta (jaka?)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2008-02-13 13:40:12
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > sklep ma swoja strone pod adresem: http://www.yoox.com
    > w gre wchodzi jedynie przelew karta VISA. transakcje z polskich sklepow sa
    > przeprowadzane prawidlowo, ale nie wiem jak bedzie w tym przypadku...

    Jesli masz karte dopuszczajaca transakcje internetowe (prawie wszystkie
    tloczone) to nie powinno byc zadnego problemu. Zwykle podaje sie imie
    nazwisko, numer karty date waznosci i czasami 3 cyferki z rewersu karty.
    Sklep dopuszcza tez platnosc PayPala

    pozd
    as

  • 3. Data: 2008-02-13 13:57:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Allegrowicz pisze:
    > wiem, ze mozna placic PayPalem, ale jak napisalem w gre wchodzi tylko
    > platnosc karta. nie mam problemow z platnosciami w polskich sklepach
    > (karta jest OK). problem w tym, ze rachunek mam (to tez juz pisalem) w
    > zlotowkach, a ceny w sklepie jak widzisz sa w euro. to chyba jest pewna
    > przeszkoda uniemozliwiajaca mi wziecie udzialu w transakcji, prawda?

    A masz jakieś karty?

    np. inteligo, gronokartę, money, allekarte, jakąś wypukłą?

    KJ

  • 4. Data: 2008-02-13 14:00:49
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 13 Feb 2008 14:49:40 +0100, Allegrowicz <b...@b...com> wrote:

> [...]
    >zlotowkach, a ceny w sklepie jak widzisz sa w euro. to chyba jest pewna
    >przeszkoda uniemozliwiajaca mi wziecie udzialu w transakcji, prawda?

    Nie.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 5. Data: 2008-02-13 14:14:01
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 13 Feb 2008 15:07:25 +0100, Allegrowicz <b...@b...com> wrote:

    >To w jaki sposob to zadziala? System przekonwertuje mi z powiedzmy 400
    >zlotych do ~111 euro (wg aktualnego kursu 3,6x)... tak ???

    Generalnie tak. Ale po jakim dokładnie kursie to zostanie przeliczone,
    nie podejmuję się powiedzieć.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 6. Data: 2008-02-13 14:23:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Allegrowicz pisze:
    [...]

    > Tak! Mam karte Money od Visy (obslugujaca transakcje internetowe).
    > Pytam tylko czy system przyjmnie moje zgloszenie jesli rachunek mam w
    > zlotowkach!?

    Przyjmie. Euro zostanie przeliczone na złotówki po kursie banku i
    zostanie obciążony Twój rachunek.

    KJ

  • 7. Data: 2008-02-13 14:31:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Allegrowicz pisze:
    [..]

    > Świetnie! A czy taka operacja jest darmowa?

    A sprawdzić w banku nie łaska? Akurat strony bzwbk sa w miarę czytelne.
    I można nawet tam znaleźć pdfa z TOiP ...
    KJ

  • 8. Data: 2008-02-13 14:38:55
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Czy taka operacja jest darmowa?

    Jeżeli będzie jakaś prowizja to ukryta w kursie. Zresztą zerknij do taryfy
    opłat i prowizji . O ile pamiętam BZWBK wspominał o 2%

    Pozdrawiam
    as

  • 9. Data: 2008-02-13 14:43:55
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Jeżeli będzie jakaś prowizja to ukryta w kursie. Zresztą zerknij do taryfy
    > opłat i prowizji . O ile pamiętam BZWBK wspominał o 2%

    ee pokręciłem ceny są w eur ale do toip i tak możesz zajrzeć

    pozd
    as

  • 10. Data: 2008-02-13 15:14:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Allegrowicz pisze:

    > gdybym znalazl taka informacje to przeciez bym nie pytal :)
    > nadal licze na odpowiedz na postawione pytanie szczegolnie uzytkownikow,
    > ktorzy przeprowadzali takie transakcje.

    A czytać umiesz? Czy podpisujesz się krzyzykiem?
    http://bzwbk.pl
    Szukamy "Taryfa opłat i prowizji"
    klikamy
    Pojawia nam się strona z centralnie umieszczonym linkiem "Taryfa opłat i
    prowizji"
    Otwierasz ją jakimś programem do czytania PDF i szukasz.

    KJ