eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRachunek zamknięty, wpłata przyjęta - Inteligo › Re: Rachunek zamknięty, wpłata przyjęta - Inteligo
  • Data: 2014-04-29 19:13:14
    Temat: Re: Rachunek zamknięty, wpłata przyjęta - Inteligo
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 26 kwietnia 2014 12:11:05 UTC+2 użytkownik Heniek napisał:
    > Czy czegoś nie wiem?
    >
    >
    >
    > W ubiegłym roku zamknąłem rachunki na Inteligo i z powodu sklerozy nie podałem
    nowego w US.
    >
    > I zwrot poszedł na stare konto :-(
    >
    > Według US Inteligo kasę przyjęło, bo kasa do nich nie wróciła.
    >
    > Czy jest to możliwe?
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Heniek

    marmurkowe pkobp praktykowało kiedyś przeksięgowywanie takich kwot
    na konto "do wyjaśnienia" zamiast fizycznego zwracania do nadawcy

    możliwe że będziesz musiał złozyć pisemną reklamację i że z opóźnieniem
    iluś dni dostaniesz tę kasę w okienku kasowym pkobp - ja w 2002 roku czekałem
    chyba 16 dni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1