  • Data: 2008-12-27 16:14:28
    Temat: Re: Rachunki bankowe okradzione tuż przed Wigilią
    Od: "Marcin" <u...@u...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gj5ida$9j0$1@news.dialog.net.pl...

    > Teoria. W praktyce limit kredytowy jest często wyższy niż środki dostępne
    > na (najczęściej nieoprocentowanym) RORze. Weź pod uwagę, iż dziś
    > standardem wśród banków jest limit x6 pensja.

    Chyba jednak nie. Ktos zarabiajacy srednia krajowa (ok. 3300)
    mialby wtedy KK z limitem prawie 20 000. Ja mam tylko odrobine
    wiecej niz moja jedna pensja brutto. Z drugiej strony oczywiscie
    na debetowce mialbym duzo mniej dostepnych srodkow
    niz mam na KK.

    > Zwróć też uwagę, iż zadłużenie trzeba będzie najprawdopodobniej pokryć do
    > czasu rozpatrzenia i uznania reklamacji. Samo wniesienie reklamacji nie
    > zwalnia bowiem od spłacenia KK. Dlatego nie wiem czy ay na pewno w tym
    > układzie "lepsza jest KK".

    Zalezy od karty i banku. Czesto jednak jest tak, ze jezeli skladasz
    reklamacje to nie placisz za reklamowane transakcje do czasu
    rozpatrzenia reklamacji, (np. Citi). Tutaj bym powiedzial, ze
    nalezy wybrac KK z "dobrego" banku i wtedy zycie bedzie
    mniej stresujace ;)

    Pozdrawiam,
    Marcin