  • Data: 2008-12-29 20:31:56
    Temat: Re: Rachunki bankowe okradzione tuż przed Wigilią
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon pisze:
    > Nie reklamowałem, więc pewny nie jestem, ale jeśli masz rację to wracamy do
    > punktu wyjścia i trzeba spłacić złodzieja po czym liczyć na uznanie
    > reklamacji. W przeciwnym wypadku ostro można się naciąć...

    W przypadku fizycznej utraty karty większość banków odpowiada za
    wszystkie płatności 24-72h przed dokonaniem zastrzeżenia, a trzeba być
    mocno nierozgarniętym aby przez dwa dni nie zorientować się o utracie KK.

    Ja np. wiem że gdybym utracił swoją KK w Multi to bym ją zamknął, bo
    wydanie nowej w przypadku utraty starej = 250 PLN.

    --
    Mithos