    From: "Marcin" <u...@u...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rachunki bankowe okradzione tuż przed Wigilią
    Date: Mon, 29 Dec 2008 22:37:52 +0100

    Witam

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gj5kmf$b6l$1@news.dialog.net.pl...

    > Zależy oczywiście od banku. Znam osobę, która na pojedynczej karcie ma
    > limit prawie 12x dochody. Na mojej pojedynczej max to 7x dochód, ale już
    > pracuję nad tym, aby mieć 35x dochód.

    Oczywisice, ze sa osoby o takich limitach. Jednak bede sie upieral,
    ze nie jest to "standard". Wiekszosc ludzi ma limit na karcie znacznie
    mniejszy niz 6 krotnosc dochodow miesiecznych.

    > Pewnie masz rację - nie miałem do tej pory konieczności składania
    > reklamacji na KK. Niemniej nie sądzę, aby bank lekką ręką wstrzymywał
    > płatność, bo jak ktoś napisał postępowanie reklamacyjne może trwać nawet
    > rok. Niejeden przedsiębiorczy klient zaraz wpadłby na pomysł złożenia
    > reklamacji, gdyby zaszalał ze swoją KK i w ten sposób przedłużyłby sobie
    > grace period :-)

    W ten sposob naraza sie na odpowiedzialnosc juz karna. Zlozenie
    reklamacji to wlascie jest jednoznacze ze stwierdzeniem, ze
    nie Ty wykonales trankacji (czasami chca tego na pismie).

    Pozdrawiam,
    Marcin