    From: "Lucas" <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Radosna" twórczo?ć
    Date: Tue, 4 Mar 2003 10:40:22 +0100

    > Ach, w Poznaniu! To wszystko tłumaczy :-)

    No wlasnie, ze nie tlumaczy...
    Ja w US Winogrady przez 3 lata przy oddawaniu PITa
    pytałem, czy zwrot przyjdzie na konto, ktore podalem
    wczesniej w NIP-3 i ktore sie nie zmienilo.
    I za kazdym razem panienka zmuszala mnie do wypelnienia
    calego NIP-3 (ale przynajmniej pieniazki ladawaly na koncie).
    Dopiero w zeszlym roku cos im sie odmienilo, bo po zadaniu
    "tradycyjnego pytania" panienka zapytala : "A konto sie zmienilo?".
    Ja na to : "Nie, od lat to samo".
    No to ona zrobila wielkie oczy i mowi : "No to po co pan chce wypelniac
    NIP-3 - przeciez my zawsze wysylamy na konto wczesniej zgloszone"
    No i rece mi opadly... (tym bardziej, ze 5 lat temu nie zadalem
    "tradycyjnego
    pytania", nie powtorzylem NIPa-3 i zwrot przyszedl poczta...)

    A kiedys na PITcir byl na koncu takie pikne pole na numer konta - i komu
    to przeszkadzalo... :-)

    --
    Lucas ):-0
    l...@p...com