  • Data: 2012-04-03 21:56:31
    Temat: Re: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości
    news:jlf9e6$brb$1@usenet.news.interia.pl...

    > Podobno limit można ustalać dowolny. Przelewy automatyczne są bezpłatne.
    > W weekend to nie działa.
    >
    > Dla mnie super sprawa.

    Faktycznie moze byc przydatne aby nie trzymac duzo gotowki na 0%
    ja do tego celu mam inteligo - tam mam zawsze te 2kzl na debecie za 1zl /m-c
    w razie potrzeby jest "na waciki" -- w formie gotowkowej
    bo do bezgotowkowych to KK sluzy oczywiscie

    > Zawsze może mi ktoś wyrwać telefon jak jestem zalogowany do banku.

    Oj tam - musialbys miec strasznego pecha
    no i potencjalny bandit tez musialby byc kumaty ;)