  • Data: 2012-04-20 03:58:28
    Temat: Re: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jmpve3$h0d$...@n...news.atman.pl

    > Czy zawyzylem srednia, jesli spelnilem 2x ... a moze nawet 3 ? ;)

    Raczej tak. Być może inni tez wystąpili tu pojedynczo,
    choć w Rajfim są odnotowani wielokrotnie.

    > Dzis dotarla karta, kupilem cos pinowo aby zatrybila, i pozniej
    > bezpinowo Pinowa poszla on-line, perfidna oflajnowa gdzies tam
    > błądzi po swiecie - w blokadach jej nie ma ;)

    Dużo ,,zapłaciłeś''? Mnie bodajże we wtorek Rossmann podobnie
    potraktował -- kupiłem żel do prania (za niecałe 30 złotych)
    i papier do dupy :) (za 11 złotych z groszami) i zaproponowano
    mi zapłatę w wysokości około 20 złotych. :) Miałem ochotę na
    powiedzenie, że w takim układzie kupię cały zapas tego żelu.

    Tego dnia wszystko sprzysięgło się przeciwko mnie -- w Rossmannie
    trzeba było czekać na korektę rachunku, później były jakieś blokady
    absurdalnie remontowanych dróg i coś jeszcze... Ale na szczęście
    wyrobiłem się 40 minut przed terminem.

    Jak widać -- nie trzeba aż peRFIDności aby taniej płacić za zakupy. ;)

    -=-

    Moja matka nie ma jeszcze karty Rajfiego. Nie ma identyfikatora
    i hasła. Na dodatek w jej umowach jest błąd rzeczowy... I raczej
    nie matkę należy winić, bo chyba zna swoje nazwisko...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'