  • Data: 2012-05-01 10:24:14
    Temat: Re: Raiffaisen i Polbank fuzja
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 22:33:09 +0200, Pan Sowa napisał(a):

    > Może to zależy od karty ? Powiedziano mi że promocja jest jedynie na
    > Class&Club ale mnie i tak tylko ta interesuje ze względu na
    > ubezpieczenia i rabaty.

    https://wnioski.raiffeisen.pl/karta_kredytowa_tm/1

    Ta karta przynajmniej od roku wydawana jest bez opłat za wydanie i
    korzystanie z karty głównej i dodatkowej. Hasło o promocji dla wybranych
    zawodów to najwyraźniej taki wabik, żeby klient poczuł się wyjątkowo :)

    > Zresztą banki prawie nigdy nie
    > dają potwierdzeń różnych fajnych promocji pisemnie

    Citi i Raiffeisen bez problemu przysłały mi stosowne papiórki.

    AK