-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feede
r.eternal-september.org!mx04.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: osa <w...@p...fm>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Raiffaisen - kiedy zamkną konto?
Date: Mon, 27 Aug 2012 22:40:42 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 27
Message-ID: <k1gm1v$5i2$5@dont-email.me>
References: <k1dpqb$2sh$1@mx1.internetia.pl> <k1g3va$hd5$1@dont-email.me>
<k1gcu4$g28$1@mx1.internetia.pl> <k1ghbj$5i2$3@dont-email.me>
<k1glo6$epp$1@mx1.internetia.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 27 Aug 2012 20:41:35 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx04.eternal-september.org;
posting-host="a4a54f8d848e9b1fe6c505b2f3902b94"; logging-data="5698";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/sPYuedJJr8GPBckpwWAwH"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
Thunderbird/14.0
In-Reply-To: <k1glo6$epp$1@mx1.internetia.pl>
Cancel-Lock: sha1:aSHyZjU5HfUuUxDymWXzEOoE0CI=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:578314
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-08-27 22:32, Przemek pisze:
> Po telefonie na infolinię okazało się, że w systemie jest tylko dyspozycja
> zamknięcia konta oszczednościowego, a nie ma dyspozycji zamknięcia konta
> głównego czyli Pani w placówce przyjmując dyspozycję coś pop....ła i źle
> wklepała do systemu.
Czy kogoś to dziwi? Mam ostatnio nieodparte wrażenie, że tym kraju
załatwienie najprostszej sprawy bez komplikacji jest niemożliwe...
> Oczywiście na infolinii zaproponowano przyjęcie nowej
> dyspozycji zamknięcia rachunku - znowu z miesięcznym terminem wypowiedzenia
> i dopiero po stanowczym odrzuceniu takiego rozwiązania przyjęła dyspozycję w
> trybie "pilnym" ale kiedy konkretnie konto będzie zamknięte tego nie była w
> stanie powiedzieć.
Jeśli macie kopię wypowiedzenia to już problem Raifiego żeby tę
dyspozycję wcielić w życie ;)
> O "profesjoanlizmie" pracownikow tego banku świadczy też to, że na pytanie
> czy przedłużenie zamykania konta o kolejny miesiąc nie wiązałoby się z
> jakimikolwiek kosztami panienka z infolinii odpowiedziała stanowczo - "nie",
> a gdy żona stwierdzila, że jest przecież opłata za kartę za kolejny miesiąc
> uslyszała "ano tak". Żenada.
Standard w obsłudze klienta dowolnego przedsiębiorcy świadczącego usługi
na terenie tego kraju... niestety...
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku