  • Data: 2012-04-14 00:05:23
    Temat: Re: Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@g...pl> jma0ku$6pr$...@i...gazeta.pl

    > Załapałem się na ich promocję... zastanawiam się czy ich aplikacja będzie
    > chodziła na Motoroli Defy Plus (MB526)... Na liście
    > www.mobilnybank.pl/dostepne-telefony jest podany tylko poprzedni model
    > Motoroli, czyli Defy (czyli MB525). Czy ta aplikacja będzie chodzić na nowszym
    > telefonie? A może ktoś wypróbował?

    A to nie jest tak, że na tej stronie są jadowite
    jary, zaś Ty chcesz aplikację na Androida stąd?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.ele
    ader.mobilebanking.raiffeisen&feature=search_result#
    ?t=W251bGwsMSwyLDEsImV1LmVsZWFkZXIubW9iaWxlYmFua2luZ
    y5yYWlmZmVpc2VuIl0.

    Pytam, dociekam, pracuję niejako za bank.

    Do mnie RB miał dzwonić o 11:30, czekałem do 16,
    kiedy to bez powodzenia starałem się zalogować,
    aby złożyć pisemną reklamację... I właśnie wtedy
    RB przysłał SMS obwieszczający, iż moja reklamacja
    będzie rozpatrywana...

    Chyba o 11 dowiedziałem się, że aplikacja na Nokię, ze
    strony, na którą Ty powołujesz się nieco wyżej w tym
    poście, ma błąd i potrzebna jest inna aplikacja.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'