  • Data: 2012-04-14 17:22:12
    Temat: Re: Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jmc3kk$41p$...@n...news.atman.pl

    > Mam jeszcze Sams. U900 :) ale chwilowo jest na wyjezdzie

    [ciekawe, dokąd wyjechała... hm... może dał teściowej,
    zamiast tej młodszej? zaraz zobaczę w szklanej kuli,
    jaki to telefon -- teściowej by nie dał dobrego...
    ale i młodej nie musi dawać posagu... skoro jest dziewicą..]

    > Podreczylem troche VM z androidem w wersj. 2.2 i najnowszej 4
    > niestety, problem jest ten ze Rafi odsyla do google.play

    Czyli jednak Rajfi odsyła do google.play?

    > a stamtad nie da sie pobrac na "inne" urzadzenie :]
    > Gdyby byl dostep do pobrania pliku androidowego bezposrednio,
    > to pewnie by poszlo bez klopotu.

    Szybko myślisz. ;)

    > Co do obslugi roznych kont z tego samego fona (ew. "usluga" dla Leszka)
    > problem jest taki ze Rafi daje mozliwosc skorzystania z 3 urzadzen do jednego
    konta.

    Natomiast nie ma ograniczenia typu -- z jednego telefonu tylko 3 konta.

    > Podczas autoryzacji urzadzenia na konkretnym koncie generuje sie ID (blokuje 1
    pozycje)

    I później tego nie można odplątać?

    > aby zawalczyc z innym kontem trzeba odinstalowac aplikacje i ponownie ja
    autoryzowac
    > wiec mamy zajeta 2 pozycje (ID nie jest takie samo przy ponownej autoryzacji)

    Aha... To kłopot...

    > Tak wiec jest problem aby obskoczyc jedna sluchawka kilka kont :]

    Jest, jest.

    Waldek, Eneuel, młoda, młodsza, inna
    Waldek, Eneuel, młoda, młodsza, inna

    I masz jeszcze jedną szansę dla każdego.

    Bo chyba nie musisz używać na co dzień tej aplikacji,
    z którą problemów tyle, ile kiedyś z Polbankowym certyfikatami. :)

    Ważne, żeby w telefonie niczego aplikacja nie ustawiała na ,,stałe''.

    > - Ja juz swoj limit wyczerpalem :))) pewnie moga to wyczyscic z poziomu banku,

    No właśnie -- wyczyszczą czy nie?
    IMO wystarczy zresetować ;) hasło, czyli nadać TPIN jako hasło.

    > jednak kontakt z "czynnikiem bialkowym" jakos mnie malo pociaga

    Nie lubisz białka? A żółtkiem? Wkrótce będzie żółtków u nas cała masa.
    Ktoś musi kupować mieszkania, których budowanie nie ustaje, choć od
    20 lat Polaków nie przybywa...

    > OK - skoro tak ... zawsze mozna znalezc kumpla z kompatybilnym telefonem
    > dla ktorego goscinne posadzenie na 2 m-ce aplikacji
    > nie bedzie stanowilo wielkiego problemu ;)
    > - z reszta i tak dostep do aplikacja jest zabezpieczony haslem 8 do 12 cyfr
    > a mozna tez "kanal mobilny" zablokowac z poziomu www

    Można.

    -=-

    Obskakujesz jednym telefonem wszystkie konta, za każdym razem od nowa instalując
    tę aplikację na telefonie i aktywując tę aplikację w banku. Tak mija jeden miesiąc,
    po którym to powtarzasz. Telefon jest cierpliwy, zaś w banku masz aż 3 aktywacje,
    gdy potrzebujesz tylko 2, bo tylko 2 razy zlecasz z każdego konta.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'