eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..? › Re: [Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
  • Date: Mon, 07 May 2012 18:59:34 +0200
    From: Krzysiek <u...@m...vxx.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
    References: <jnk04u$ibf$1@node2.news.atman.pl><jnk0gn$9ud$1@inews.gazeta.pl>
    <jnk7lr$q8u$1@node2.news.atman.pl><jnk7sj$qlp$1@inews.gazeta.pl>
    <jnmh3t$6le$1@node2.news.atman.pl><jnmoe2$7uq$1@inews.gazeta.pl>
    <jno66d$noa$1@inews.gazeta.pl> <jnohkb$7j9$1@node2.news.atman.pl>
    <jo8jdp$d62$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <jo8jdp$d62$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
    Message-ID: <4fa7ff74$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1336409972 212.85.112.42 (7 May 2012 18:59:32 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 22
    X-Authenticated-User: u...@m...vxx.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:571317
    [ ukryj nagłówki ]

    Q pisze:
    > Jej "aktywnosc" czy "nieaktywnosc" raczej nie rzutuje:
    > "Bank nie pobiera opłaty za miesiąc w którym nastąpiło wydanie karty."
    >
    > Z pania w okienku nie poruszylem tej kwestii,
    > ale juz 2 razy dzwonilem na infolinie rajfajzena
    > i za kazdym razem pytalem czy pobieraja oplaty
    > rowniez za nieaktywowane karty.
    > Zawsze odpowiadali bez zajakniecia: "tak",
    > czyli zdanie:
    > "Opłata miesięczna za korzystanie z karty"
    > dot. kart aktywowanych i nie.

    A ja z kolei zapytałem czy opłata będzie pobierana po zastrzeżeniu karty
    i odpowiedź padła: "nie" (sprawdzone na jednym konsultancie). Wybranie
    opcji "karta zagubiona" nie pociąga za sobą konieczności pisemnych
    wyjaśnień (są tylko "zalecane") w przeciwieństwie do opcji "karta
    skradziona". Zastrzeżenie dzień (kilka dni?) przez pobraniem opłaty nie
    ustrzeże przed nią. Chyba liczy się coś w stylu "większość miesiąca" w
    aktywności czy w zastrzeżeniu ;-) Zgubienie nie oznacza automatycznej
    ponownej wysyłki duplikatu, można go zamówić na infolinii (opłata za
    duplikat), kradzież oznacza wizytę w salonie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1