  • Data: 2009-10-19 08:04:43
    Temat: Re: Raiffeisen - Class&Club
    Od: AlekO <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Slodowy wrote:

    > No i tutaj musze kolege rozczarowac. W regulaminie jest wyraznie
    > napisane, iz w przypadku wymiany starej na nowa, zwolnienie z oplat
    > nie przysluguje. Sam mam karte w Rajfim, zastanawialem sie nad wymiana
    > i wlasnie ten punkt mnie zniechecil.

    Ja dostałem papierowy list z propozycją wymiany i "specjalną" ofertą:
    - w pierwszym roku za free
    - dużo niższą, niż cennikowa, opłatą w kolejnych latach... niższą niż do
    tej pory płaciłem za MasterCard Dookoła Świata...

    więc wybór był prosty :-) Pewnie było więcej takich specjalnych ofert...

    Pozdrawiam. Alek.