  • Data: 2009-10-08 19:39:11
    Temat: Re: Raiffeisen - Class&Club
    Od: Adam Slodowy <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Paź, 12:59, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:

    > Bylo...
    > W wiekszosci to wymiany innych (starszych kart) na tą, pod promocja -
    > pierwszy rok tej karty za darmo.
    > Wiec co to za 7 tys kart, skoro to stare karty.

    > darnok

    No i tutaj musze kolege rozczarowac. W regulaminie jest wyraznie
    napisane, iz w przypadku wymiany starej na nowa, zwolnienie z oplat
    nie przysluguje. Sam mam karte w Rajfim, zastanawialem sie nad wymiana
    i wlasnie ten punkt mnie zniechecil.
    Mysle, ze bardziej wyslaja karty nieaktywne do potencjalnych lecz
    obecnych klientow korzystajacych z kart kredytowych, ofeujac im
    odstepstwo od w/w zapisu w regulaminie. Wtedy jestem sie w stanie
    zgodzic ze gro osob sie na to zalapie. Nie wiem jaka maja strategie
    marketingowa, moze rozsylaja rowniez nieaktywne karty na chybil trafil
    do tych co do tej pory z KK Rajfiego nie korzystali, a sa klientami.
    Wtedy ow 7 tysiakow jest jak najbardziej mozliwe. Zastanawia tylko 200
    nowych wnioskow dziennie.

    Miki