    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen KK - przelew z karty
    Date: Fri, 7 Apr 2006 19:41:50 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 07 Apr 2006 19:59:49 +0200, sandokan napisał(a):
    > Witam
    > Czy przelew z KK w Raiffeisen Bank jest tak samo traktowany jak w Getin
    > jako operacja bezgotówkowa z zachowaniem okresu GP??
    > I jak taka operacja wygląda?? W Getin trzeba się udać osobiście do
    > oddziału. A jak to wygląda w Raiffeisen?? Może można to zrobić on-line??

    Wszystko zależy od karty. Np. jeśli masz raiffeisen-amplico, to przelewy
    z karty są traktowane jako transakcje bezgotówkowe. Przelewy można wykonywać
    telefonicznie, ale ostatnio konsultant poinformował mnie że teraz można
    przelewać również za pośrednictwem kanału internetowego. Przysłali mi
    właśnie listę haseł jednorazowych, tyle że nie miałem okazji jej aktywować
    celem przetestowania funkcjonalności.

    Przy zwykłych kartach raiffeisen nie licz na traktowanie przelewów jako
    bezgotówkowe - przynajmniej tak jest to przedstawione w TOiP.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004