  • Data: 2009-06-02 05:13:09
    Temat: Re: Raiffeisen - blokada konta i 'wyparowanie' zawartosci
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 1, 11:54 pm, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
> [...]
    jcie_moje_pieniadz...

> [...]
    > Nawet jeśli współwłaściciel działał w złej wierze, to niczego nie
    > zmienia - miał on prawo pobrać te pieniądze i już.
    >
    > Jedyną deską ratunku dla banku byłaby sytuacja, w której udałoby się
    > dowieść, że ów współwłaściciel w jakiś sposób (np. fałszując dokumenty)
    > przyczynił się do zablokowania dostępu drugiemu. Z treści artykułu nie
    > wynika czy tak było, ale to by było bez sensu (bo skoro miał dostęp do
    > środków, to po co miałby blokować do nich dostęp drugiemu - mógłby
    > przecież po prostu od razu wszystko wypłacić - prościej, szybciej i

    Zasadniczo Bank sie nie musi bardzo martwic.

    Sprawa wyglada tak:
    - byly dwie osoby uprawnione do dysponowania caloscia srodkow
    - jedna z tych osob wyczyscila konto
    - druga w wyniku pomylki Banku nie miala dostepu do konta

    Ta druga oczywiscie wygra w sadzie i dostanie odszkodowanie. Tylko ile
    bedzie tego doszkodowania?

    Nie bedzie to 1 780 000 zl bo jak udowodni taka strate skoro nie byl
    wylacznym wlscicielem tej kasy?

    Duzo tez zalezy od tego jak napisany jest pozew. Jesli klient domaga
    sie zwrotu srodkow zdeponowanych na rachunku bankowym - dostanie fige
    z makiem bo mu sie nie nalezy [srodki zostaly wyplacone zgodnie z
    prawem]. Jesli domaga sie odszkodowania za blokade dostepu - musi
    wykazac szkode - i teraz pytanie co bedzie w stanie wykazac ;-)