  • Data: 2007-07-14 17:03:10
    Temat: Re: Raiffeisen - brak opłaty za KK
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:

    > A czemu akurat BZWBK ? Denerwuje mnie najbardziej Multi. Pomimo, ze
    > karta ma swietny podglad online to bank nie chce mi za zadne skarby
    > podniesc limitu, pomimo ze ten co mam wybitnie mi juz nie starcza.

    Miałem takie same problemy z podniesieniem limitu (jak już tu na grupie
    wspominałem) i patrząc przez pryzmat aktualnych kart jakie posiadam, to
    Multi jest droga 75 zł lub 1k PLN na m-c obrotu a prócz dobrego podglądu
    www nic więcej nie daje. Przeliczniki są jeszcze w miarę ok, ale też bez
    rewelacji. Z BZWBK to polecam allkartę na testy pobrać - tylko, że tam
    nie można przenieść kk, więc papierki niestety :/ (ale całe załatwianie
    w moim przypadku 7 dni). Mamy program PayBack z mnóstwem ciekawych
    nagród - BP tutaj wysiada, podgląd www jest ok blokady są od razu ale
    nie można ich podglądnąć, chociaż jak się włączy opcję Alerty24 to
    schodzi od razu tak jak w Multi/mBank i wiadomo co, za co i gdzie. Opcja
    Alerty24 jest ogólnie płatna, ale pierwszy miesiąc jest za free.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski