  • Data: 2007-07-14 17:43:41
    Temat: Re: Raiffeisen - brak opłaty za KK
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Miałem takie same problemy z podniesieniem limitu (jak już tu na grupie
    > wspominałem) i patrząc przez pryzmat aktualnych kart jakie posiadam, to
    > Multi jest droga 75 zł lub 1k PLN na m-c obrotu a prócz dobrego podglądu
    > www nic więcej nie daje. Przeliczniki są jeszcze w miarę ok, ale też bez
    > rewelacji. Z BZWBK to polecam allkartę na testy pobrać - tylko, że tam
    > nie można przenieść kk, więc papierki niestety :/ (ale całe załatwianie
    > w moim przypadku 7 dni). Mamy program PayBack z mnóstwem ciekawych
    > nagród - BP tutaj wysiada, podgląd www jest ok blokady są od razu ale
> [...]

    No coz ja mam karte Multi od poczatku za 0 zl. Przez ostatnie 3 miesiace
    wykrecilem juz prawie caly limit zwalniajacy z oplaty rocznej, wiec to
    nie jest dla mnie jakas wada.

    Papierki dam rade dostarczyc, bo musze po nie isc az pietro wyzej tyle
    ze nie lubie tego robic.

    Moim problemem jest to, ze jestem zadowolony z kazdej ze swoich KK i
    raczej nie odczuwam potrzeby wyrabiac kolejnej. Co wiecej chcialbym sie
    pozbyc ktorejs z tych co mam teraz (ale nie mam pomyslu ktorej).
    Najchetniej bym zostawil Multi i Raiffeisen bo tam cale imie i nazwisko
    mieszcza sie na karcie :) A w Citi i Millenium niestety nie. Tyle ze
    karta Citi jest naprawde fajna i bardzo szkoda jej zamykac. Coz... spory
    mam problem :)

    Problem w Multi mam tylko z limitem, bo nijak nie moge go zwiekszyc, a
    zwyczajnie mi nie starcza. Gdyby mi podniesli limit to nie mialbym
    potrzeby posiadania innych kart (chyba ze rezerwowo jakis Raiffeisen).

    --
    pozdrawiam
    Mithos