  • Data: 2009-04-02 13:16:10
    Temat: Re: Raiffeisen - konto osobiste
    Od: BbT <m...@g...com.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 12:37
    > (autor BbT
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <49d4954f$1@news.home.net.pl>):

    > No jak się ma taki problem, to faktycznie. Ale kurde nic tam nie ma? Pekao?
    > Bo przecie 10zł miesięcznie to kupa kasy za sam bankomat. A prowizji ile
    > masz za obce? Bo może taniej rzadziej wybierać.

    Rachunek jest utrzymywany bezplatnie, gdy ma sie kredyt hipoteczny lub
    przechowuje sie na nim kwote > 15 000zł

    Jak mialbym placic, to pewnie bym sie zastanowil. Z drugiej strony
    wyplaty bez prowizji ze wszystkich bankomatow i darmowe przelewy przez
    internet sa dla mnie warte te 10zł.

    --
    Pozdrawiam,
    BbT