    From: "PiotrF" <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen- noszkurwww...
    Date: Thu, 31 May 2012 15:02:53 +0200

    Użytkownik "Łukasz" <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl> napisał w wiadomości
    news:jq7cub$4cf$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2012-05-31 09:55, Bartnick pisze:
    >
    > (...)

    > Miałem dokładnie taki sam scenariusz. Jak do tej pory żadna
    > korespondencja z Rajfiego na domowy adres nie dotarła...
    >
    > L.

    ja tez 2 razy w oddziale zmieniałem adres bo niekumaci bankowcy sie mylili
    3 razy pytałem czy na pewno bedzie już ok, zapewniali 100%
    po czym i tak karta poszła na zły adres, karta kodów też
    adres w systemie nadal nieprawidłowy
    dzwoniłem na partyline aby zmienić
    tam mi kazano zadzwonic z komórki zarejestrowanej w systemie hehe
    wyśmiałem patałacha i kazałem im zadzwonić na komórkę, o dziwo po 3h
    oddzwoniłi w koncu zmienili adres na prawidłowy
    cała zabawa trwała prawie miesiac z czekaniem na karte i tymi formalnościami
    do dzis nie otrzymałem nowej karty i tylko czekam az pobiora oplate za nią
    :) bedzie reklamacja
    a konto zakladalem ok 20 kwietnia
    ech rajfajtułapy......