eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen wysypany.Re: Raiffeisen wysypany.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen wysypany.
    Date: Sat, 2 Jan 2016 11:01:28 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 11
    Message-ID: <n6875p$isq$1@node2.news.atman.pl>
    References: <n65661$61n$1@node1.news.atman.pl>
    <56878c33$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <56879196$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-44-32.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1451728889 19354 89.69.44.32 (2 Jan 2016 10:01:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Jan 2016 10:01:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.4.0
    In-Reply-To: <56879196$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:619369
    [ ukryj nagłówki ]


    > U mnie działało cały czas - i przed faktem zasygnalizowania tego przez
    > wiatraka
    > i po fakcie i teraz też działa (używam na chromie, bo w firefox miałem
    > problemy z wtyczkami)

    Dopiero druga konsultantka potwierdziła awarie i przyjęła zgłoszenie,
    Nie mogła się zalogować także do własnego konta. Oddzwonili po 2
    godzinach, ze awaria usunięta. I tak chwała im za to, ze ktokolwiek
    pracuje tam w nowy rok rano i obsługuje klientów. Zwykle można pogadac
    jedynie z automatem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1