  • Data: 2013-07-23 20:54:37
    Temat: Re: Raiffi się budzi, mBank też?
    Od: pws <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 19:41:18 UTC+2 użytkownik mx napisał:
    > --------------------------------------
    > Data otrzymania 2013-07-19
    > Data ważności 2013-08-07
    > Tytuł: Zyskaj do 420 PLN rocznie!
    > Opis Witaj w gronie wybranych Klientów mBanku, chcesz zyskać do 420 PLN
    > rocznie? Aby skorzystać z tej limitowanej oferty, przelej swoje pieniądze do
    > mBanku i trzymaj je na eKONCIE, a możesz otrzymać co miesiąc do 20 PLN. To
    > tak, jakby oprocentowanie rachunku w skali roku wynosiło 4,80%.To nie
    > wszystko - płać kartą w sklepie lub w internecie, a zwrócimy Ci 1% wartości
    > zakupów. Dzięki temu zyskasz dodatkowo do 50 PLN miesięcznie.

> [...]

    A więc to tak wygląda ta od kilku dni wyczekiwana przeze mnie wiadomość do mBąka...
    Tak myślałem, że na grupie to też się nie długu pojawi.

    A dotychczas opisano to w 3 miejscach:
    http://biednyojciec.blogspot.com/2013/07/do-48-dla-n
    ieaktywnych-klientow-mbanku.html
    http://livesmarter.pl/mbank-premia-za-platnosci-kart
    a-ekonto-4-8-procent/
    http://prnews.pl/hydepark/mbank-aktywizuje-nieaktywn
    ych-2889913

    @mk, podaj proszę link do regulaminu z tej wiadomości i link do wniosku w serwisie
    transakcyjnym (wiadomo, że do wniosku nie zadziała, ale tak z ciekawości skopuj, jak
    możesz).

    Jak na razie odkryłem 3 wersje tej oferty, nieznacznie różniące się od siebie.
    2 znalezłem w Googlach (nie trudno było znaleźć te regulaminy...):
    http://www.mbank.pl/pobierz/regulamin-osobyfiz/konta
    /Regulamin-Promocji-Premia-dla-aktywnych.pdf
    http://www.mbank.pl/download/promocje-konta/Regulami
    n-Promocji-Premia-dla-aktywnych.pdf

    I o jeszcze kolejnej wersji dowiedziałem od konsultanta się podczas rozmowy na mLinii
    (z czasem na przystąpienie od 1.07. do 31.07.). Dzwoniłem do nich w tej właśnie
    sprawie, bo nie dostałem wniosku w serwisie, a warunki spełniam - skończyło się na
    reklamacji. Zobaczymy co z tego wyniknie, ale wątpię, że w takim trybie dostanę tę
    ofertę...