eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffi - zastrzeżenie kartyRe: Raiffi - zastrzeżenie karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.netfront.net!not-for-mail
    From: mm <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffi - zastrzeżenie karty
    Date: Fri, 06 Jun 2014 21:03:11 +0200
    Organization: Netfront http://www.netfront.net/
    Lines: 25
    Message-ID: <lmt38g$82f$1@adenine.netfront.net>
    References: <e...@g...com>
    <llk6sr$qn3$1@usenet.news.interia.pl>
    <a4eu0zm3eurn$.1tpp3lflvsw1m.dlg@40tude.net>
    <llljae$f9k$1@adenine.netfront.net>
    NNTP-Posting-Host: 93.181.133.70
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: adenine.netfront.net 1402081361 8271 93.181.133.70 (6 Jun 2014 19:02:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...net
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Jun 2014 19:02:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.5.0
    In-Reply-To: <llljae$f9k$1@adenine.netfront.net>
    X-Antivirus: avast! (VPS 140606-1, 2014-06-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:603059
    [ ukryj nagłówki ]

    Ciekawi mnie co oznacza następująca sytuacja.
    Wczoraj dostałem SMSa z Raif, że moja reklamacja dotycząca niezamknięcia
    rachunku karty z powodu sprzeciwu na zmiany regulaminu i TOiP, jest jeszcze
    rozpatrywana i to potrwa. Pomyślałem typowe - od 3 tygodni cisza, więc chcieli
    coś wysłać, aby ich klient nie wysłał w kosmos.
    Ale...
    Dzisiaj próbuje się zalogować do systemu , aby sprawdzić, czy kartę zamknęli
    i... mnie wywala. Zero komunikatu dlaczego, po prostu, trwa przez chwilę
    logowanie, po czym pojawia się strona z informacją, że nastąpiło poprawne
    wylogowanie.?!

    Czy ktoś wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i nie
    zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturującego się klienta"?



    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 07.06.14 11:18 quiris
  • 08.06.14 11:22 darnok
  • 08.06.14 11:38 mm
  • 08.06.14 18:29 tom
  • 08.06.14 19:22 mm

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1