  • Data: 2015-09-15 23:42:15
    Temat: Re: Raifi mnie dziś zesłabił ....
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Sep 2015 23:05:05 +0200, Waldek napisał(a):

    > Zadzwonił dziś gostek z Rajfiego by mi aktywować "Mój Wymarzony Cel"
    > znaczy konto oszczędnościowe... to z podwojeniem odsetek
    > - ale po kiego grzyba czytał mi cały regulamin i żadał potwierdzeń
    > ustnych - że się zgadzam, skoro i tak wysyłają kuriera z umową ???

    Od niedawna umowy zawierane z konsumentem przez telefon wymagają całej tej
    litanii by być prawnie wiążące. I dodatkowego potwierdzenia na papierze.
    Lepsze to, niż golarki ze Szwajcarii albo Reader's Digest, bo przypadkiem
    powiedziałeś "tak".

    A mi do tej pory ćwierćbankowcy nie odpisali co z moim wnioskiem...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl