    From: xwr1010 <x...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Raj-Waj-Zen MC NatGeo] Karta ze slimakiem ?
    Date: Sun, 08 Feb 2004 11:37:24 +0100

    On Fri, 6 Feb 2004 23:10:31 +0100, "Beniowa"

    >Czolem,
    >
    >Kalendarium wspolpracy z Raiffeisen Bank Polska S. A. w zakresie uzyskania
    >karty kredytowej MC National Geographic:
    >
    >16 grudnia 2003 r. zlozenie wniosku w i-necie (pracownik banku ma oddzwonic
    >nastepnego dnia roboczego);
    smutna rzeczywistosc

    >19 grudnia 2003 r. oddzwania pracownik (kurier ma sie skontaktowac w ciagu
    >dwoch dni roboczych);
    >5 stycznia 2004 r. kontaktuje sie kurier;
    skutek noweggo systemu sprzedazy RBPl, ktory co do organizacji ma
    jeszcze wiele do zrobienia

    >6 stycznia 2004 r. przyjezdza kurier z umowa do podpisu - karta ma byc u
    >mnie za 14 dni;
    naprawde szybko

    >27 stycznia 2004 r. otrzymuje PIN z PolCardu;
    zle poinformowal kurier, 14 dni to deadline dla przyznania systemowego
    i to sie zgadza, pozniej zlecenie do PolCardu, szybki nadanie pinu i
    kolejny tydzien na ...
    >5 lutego 2004 r. wreszcie przyjezdza kurier z karta i kalendarzem na rok
    >2004; aktywuje karte w R-Line;
    >6 lutego 2004 r. karta nie jest jeszcze aktywna.
    standard o ktorym w trakcie aktywacji powinienes byc poinformowany,
    aktywacja nastepuje po 48H od momentu aktywacji

    >Byc moze proba wyrobienia karty kredytowej bez fizycznej wizyty w placowce
    >banku jest fanaberia klienta. Mysle jednak, ze uczciwie byloby poinfomorac
    >klienta, ze decydujac sie na ten sposob wnioskowania o wydanie karty musi
    >liczyc sie z okolo dwumiesiecznym oczekiwaniem.
    Skutek wprowadzania nowych kanalow sprzedazy (gdybys znal dokladny
    czas obsugi wzialbys ta karte tym kanalem?) kazdy ma plany sprzedazowe

    >Karte kredytowa w Raiffeisenie moge miec, mialbym jednak powazne obawy przed
    powierzeniem im
    >jakiegokolwiek istotniejszego depozytu.
    fri dzojs

    >Mam nadzieje, ze w kolejnej edycji MC NatGeo Bank bedzie oferowal bardziej
    >adekwatne karty - z wizerunkiem slimaka, zolwia albo leniwca. Ta z zebra,
    >ktora sobie wybralem, stwarza zludne wrazenie dynamicznej obslugi.
    zobaczysz jak szybko beda reagowac na twoje spoznienia lub bierzace
    info o saldzie , zmienisz zdanie i stwierdzisz ze powinien byc na niej
    conajmniej gepard ;)

    >Pozdrawiam, Grzegorz z caly-czas-nieaktywna-karta-NatGeo
    dzis 08.02.2003 mozesz juz szalec ;)

    pozdro
    xwr
    ps. bardzo zorientowany ;)

    >PS. A ktos tu sie wyzalal, ze musial czekac na karte z BPHPBK S. A. az trzy
    >tygodnie...
    osobiscie skladalem wniosek przez agenta o ta karte na poczatku
    listopada 2003, po moich interwencjach moglem ja odebrac na poczatku
    stycznia 2004w oddziale , wkur.. poszedlem i otrzymalem ja ale na
    innych warunkach niz mi sprzedwal agent.. nieodebralem i zrezygnowalem
    z niej.lipa

    >Trzy tygodnie, to dla Raiffeisena na razie okres zupelnie
    >nieosiagalny.
    trzy tygodnie to normalny okres w RBPL przez oddzial lub bezposrednio
    przez agenta (jesli nikt nie da dupy po drodze)