    From: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Raj-Waj-Zen MC NatGeo] Karta ze slimakiem ?
    Date: Thu, 12 Feb 2004 22:25:59 +0100

    Uzytkownik "xwr1010" <x...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:er2c20t603t4t13l005ntom9prlm3ou9oh@4ax.com...
    > standard o ktorym w trakcie aktywacji powinienes byc poinformowany,
    > aktywacja nastepuje po 48H od momentu aktywacji

    Tak, zostalem o tym poinformowany. Tylko, ze jestem troche rozpieszczony
    przez banki typu Multi, czy Citi - karta elegancko w liscie do mojej
    skrzynki (zadnych kurierow), aktywacja natychmiast po telefonie. Mam
    nadzieje, ze jak za dwa lata przyjdzie do wznawiania karty Raiffeisena to
    juz osiagna taki poziom.
    Gdyby poinformowano mnie (najlepiej podczas wypelniania wniosku na www):
    "Drogi kliencie zlozenie wniosku przez internet jest najwygodniejsza forma
    otrzymania produktu Raiffeisen Bank Polska S. A. Z uwagi na przyczyny
    obiektywne oczekiwanie na nasz produkt zamowiony ta droga moze trwac nawet
    do dwoch miesiecy. Jezeli chcialbys otrzymac nasz produkt w krotszym
    terminie goraco zapraszamy do odwiedzenia placowki naszego banku. Liste
    placowek znajdziesz na www.raiffeisen.com.pl/najdogodniejszeplacowki ." A
    tak otrzymalem informacje, z ktorych wynikalo, ze karta bedzie u mnie co
    najwyzej za 3 tygodnie, a byla po siedmiu.
    BTW I tak zamowilbym karte przez internet, tylko troche inaczej planowalbym
    wtesy swoje finanse.

    > zobaczysz jak szybko beda reagowac na twoje spoznienia lub bierzace
    > info o saldzie , zmienisz zdanie i stwierdzisz ze powinien byc na niej
    > conajmniej gepard ;)

    Wlasnie, ze saldo w R-Line jest jakos tak dziwnie aktualizowane. We wtorek
    nie bylo jeszcze zaksiegowanych zakupow z mojego osiedlowego Marcpola
    (terminal eSerwis), jak w tym samym terminalu place VE z Fortisa, to
    ksieguja na rachunku najpozniej po 24 godzinach. Na szczescie w przypadku
    kart kredytowych ksiegowanie z opoznieniem nie jest istotnym problemem :-)

    > dzis 08.02.2003 mozesz juz szalec ;)

    Karta byla aktywna juz w sobote, czyli pewnie w piatek wieczorem (po 24
    godzinach od telefonu do R-line) tez by sie udalo zaplacic. W piatek
    wieczorem bylem w knajpie i nawet chcialem juz sprobowac zaplacic nowym
    nabytkiem, ale ostatecznie stwierdzilem, ze bylby duzy kwas, jakby jeszcze
    nie przeszla.

    Pozdrawiam, Grzegorz