  • Data: 2010-12-18 20:48:39
    Temat: Re: Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:826bd74a-5c8e-48a0-a83a-91f27bbd053d@j3g2000vbi
    .googlegroups.com...
    > Ja od dłuższego czasu lansuję tę tezę. Cały czas siedzę w longach, ale
    > większość zamykam teraz, aby nie płacić podatku od zysku, oraz obawiając
    > się
    > efektu stycznia. Spodziewałbym się korekty do poziomu 2200.

    >Jeżeli mogę sie dopytać o te podatki kolego Delfino....
    Jak to jest że sprzedajesz teraz. Przed jakim podatkiem się bronisz?.
    Przecież (bodajże w niebieskim Picie) przyjdzie ci w marcu 2011, że
    kupując kiedyś i sprzedając dzisiaj uzyskałeś zysk z którego wyliczą
    ci podatek.

    też mnie to ciekawi
    jedyne co ma sens, to zamknąć stratne kasowe i je natychmiast odnowić
    pozostałe zamykanie nie bardzo ma sens