    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rajfi+
    Date: Thu, 5 Apr 2012 23:58:33 +0200

    "Waldek" jll257$rl7$...@n...news.atman.pl

    > Wystarczy taka zabaweczka z androidem,
    > poreczna i bardziej IMO telefon niz smartfon - choc daje rade
    > http://allegro.pl/htc-htc-wildfire-s-101605

    Toż to rok zbierania orzechów... Chyba, że szarytka pomoże. :)
    No i zieloni... Ale oni dają tylko 1%...

    Pozwól, że najpierw zarobię, zanim wydam?...

    Rajfi daje 2 deka orzechów... Może i warto,
    ale ile czasu trzeba poświęcić na zakup tego czegoś?

    Z mojej komórki aplikacja złączyła się z bankiem. :)

    > A przy okazji za < 4 stowki byly (sa?)
    > 7 calowe "wszystkomajace" tablety z androidem Goclever czy jakos tak
    > .... w Biedronie ;)

    Dzięki. :) Mam już kilka rzeczy z Biedronki.
    I więcej nie chcę. :)

    > Co to sluchawek to Krystek ma racje
    > fjuut -> pl.misc.telefonia.gsm ;)

    Więc niech tam idzie. :) Możesz mu asystować, jeśli masz taką ochotę. ;)

    -=-

    IMO efektem mego postu jest cudowne połączenie się i z Rajfim, i z KB. :)

    -=-

    Teraz zrób dobry uczynek:

    -- rzuć okiem do swoich papierów (niekoniecznie żółtych)
    -- zobacz, czy to konto z premią, czy z podwyżką
    -- czy w regulaminie jest wiadomy wymóg zgłoszenia

    Nie chcę za miesiąc obudzić się bez twardnieli i usłyszeć -- ,,trzeba było
    czytać''!!!

    Może ja mam konto z premią a inni mają konto z podwyżką i warunki są u mnie inne niż
    u Was.

    -=-

    Potężne dzieło, jakim jest KEmulator nie radzi sobie zbyt
    dobrze z aplikacjami bankowymi. To, co teraz proponujesz,
    ma swoja ,,zaletę''. Gdy coś nie działa poprawnie, nie
    widać winnych.

    -- operator telefonii mówi, że to nie on
    -- sprzedawca telefonu, że tym bardziej nie on jest winny
    -- bank posyła pracowniczkę, która wyjaśnia, że pieniądze
    nie są najważniejsze w życiu mężczyzny
    -- użytkownik zatem musi wziąć winę na siebie i ponieść
    (ciekawe dokąd i jak długo) konsekwencje

    Telefon kupiony razem z usługą -- MUSI CHODZIĆ POPRAWNIE.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'